Організація освітньої діяльності в дошкільному навчальному закладі Раденської сільської ради ясла-садок
Організація освітньої діяльності
в дошкільному навчальному
закладі ясла-садок Раденської сільської ради здійснюється відповідно
до нормативних актів
у сфері освіти,
а саме:
-
Закону «Про
освіту» від 05.09.2017 №2145-VІІІ;
-
Закону
«Про дошкільну освіту» від 11.07. 2001 № 2628-III зі змінами;
-
Указу
Президента України «Про
стратегію національно –
патріотичного виховання дітей
та молоді на
2016 – 2020 роки» від 13.10. 2015
року № 580/2015;
-
Базового
компонента дошкільної освіти
(наказ МОН молоді та спорту від 22.05. 2012р. № 615);
-
Концепції національно – патріотичного виховання
дітей та молоді
(Наказ
МОН № 641 від 16.06.15 року);
-
Положення
про дошкільний навчальний
заклад від 12.03. 2003р.
№ 305;
Санітарного регламенту для
дошкільних навчальних закладів (наказ МОЗ від
24.03. 2016 р. № 234);
-
Гранично допустимого
навантаження на дитину
у ДНЗ (наказ МОН від 20.04.2015р.
№446); інших нормативно – правових актів.
Зміст освітньої
діяльності дошкільного
закладу визначається Базовим
компонентом дошкільної освіти.
Освіта дітей у
межах Базового компонента
дошкільної освіти здійснюється
за комплексною освітньою
програмою для дітей
від 2 до
7 років «Дитина»
та парціальними програмами:
- «Україна – моя Батьківщина», програма національно – патріотичного вихо-вання дітей дошкільного віку (автори
Кичата І., Каплуновська О., Палець Ю.);
- «Вчимося жити
разом», програма з розвитку
соціальних навичок ефектив-ної
взаємодії дітей від 4 до 6-7
років (автори ПіроженкоТ.О., Хартман
О.Ю.);
- «Про себе
треба знати, про
себе треба дбати»,
програма з основ здоров'я та
безпеки життєдіяльності дітей
віком від 3 до
6 років. (автор Л. Лохвицька);
-
«Юний легкоатлет»
(автори Масляк І.П., Кулик Н.А. )
-
«Веселкова музикотерапія» (автори
Малашевська І.А., Демидова С.К.)
-
«Дитяча хореографія»
(автор Шевчук А.С.)
-
«Грайлик»,
програма з організації
театралізованої діяльності в ДНЗ
(автори Березіна О.М., Гніровська О.З., Линник Т.А.).
У своїй діяльності педагогічний
колектив використовує інноваційні технології:
1. Використання схем-моделей (піктограм) для
навчання дітей описовим розповідям. Автор
– Т. Ткаченко.
2. Методика використання схем-моделей у лексично-граматичній
роботі. Автор Крутій К.
3. «Розвивальний курс «Логіки світу»,
спрямований на розвиток мислення
дітей. автор І. Стеценко
4. Ейдетика в розвитку мовлення дошкільників. Автор О. Пащенко
5. Технологія фізичного виховання дітей. Автор-М.Єфименко
6. Спадщина В. Сухомлинського
7. Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з
малювання.Автор Шульга А.
Немає коментарів:
Дописати коментар