Звіт
директора закладу дошкільної освіти ясла-садка
Раденської сільської ради
Білецької Лариси
Дмитрівни
перед колективом та громадськістю за 2019-2020 н. р.
Даний звіт розроблено на
підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. №55 “Про
запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, та
професійно-технічних навчальних закладів», відповідно Положення про дошкільний
навчальний заклад та Примірного положення про порядок звітування керівників
дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про
свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, проведено
звітування директора Раденським ЗДО Білецької Лариси Дмитрівни на загальних зборах колективу та
громадськості.
Загальні відомості про ЗДО.
Заклад дошкільної освіти
ясла-садок Раденської сільської ради
функціонує з 1980 року для дітей віком від 2-х до 6-ти (7-ми) років,
комунальної власності загального розвитку.
Юридична
адреса: 17513, с. Раденськ, вул. Гагаріна 2Б, Херсонської обл., Олешківського р-ну.
Засновником
та власником закладу є Раденська сільська рада, яка здійснює фінансування та
матеріально-технічне забезпечення освітньо-виховного процесу в ЗДО. Раденська с/р є власником будівлі ЗДО, надає необхідне обладнання і матеріали
для обслуговування дітей, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх
господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
Головною метою педагогічного колективу дошкільного закладу є забезпечення
реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб
громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх
фізичного, розумового і духовного розвитку.
Діяльність
закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження
та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості
, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та
готовності продовжувати освіту ; виховання потреби в самореалізації та
самоствердженні.
Безпосереднє
керівництво дошкільним закладом здійснюється, директором, згідно з Статутом.
Заклад дошкільної освіти розрахований на 92 місця (30 місць
для дітей раннього віку та 62 місця для дітей передшкільного віку), в 2019 – 2020 н. р. виховувалося 37 дітей раннього віку та 112 передшкільного віку. Всього 148 дитина. Зараховування дітей до ЗДО здійснюється на підставі заяви батьків,
медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження
дитини.
Заклад дошкільної освіти ясла-садок Раденської сільської
ради працює з 07.00 – до 17.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5
годинним перебуванням дітей.
Кадрове забезпечення. В
закладі працює 41 працівник, з них педагогічних – 16, із них -
директор, вихователь-методист, музичний керівник, інструктор з
фізкультури, 12 вихователів та 25 технічний персонал.
Якісний склад педагогічних працівників.
Вихователі:
Звання «Вихователь-методист» -
Голошивець Т. Д., Тесля Н. Г.;
І категорія – Ніколаєнко С. С.,
Пархоменко Н. М.;
Спеціаліст – 8 вихователів.
Освітньо-виховна робота
Діяльність закладу дошкільної освіти ясел - садка Раденської
сільської ради (далі – ЗДО) ґрунтується
на нормативно-правовій основі, упродовж 2019-2020 навчального року була
спрямована на реалізацію державної освітньої політики, визначеної Конституцією України,
Національною доктриною розвитку освіти, Законом України «Про дошкільну освіту», Конвенцією прав дитини (схваленою
генеральною асамблеєю ООН 1989р.), Законом України «Про мови», Положенням про дошкільний навчальний
заклад, Базовим компонентом дошкільної освіти, комплексною освітньою програмою «Дитина» (нова редакція),
а також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи
дошкільного закладу.
Головною метою дошкільного закладу є
забезпечення дошкільної освіти дітей, створення умов для їх психофізичного,
розумового, естетичного розвитку. Розподіл навчального навантаження побудований
з урахуванням максимально допустимого навантаження на дітей упродовж тижня. При
цьому, освітній процес базується на поєднанні різних видів занять:
індивідуальних та групових при умові, що тривалість занять не повинна
перевищувати 15-20 хвилин (відповідно віку дітей), групових -15-30 хвилин, що дає
можливість додержуватися регламенту навчального часу в день на одну дитину.
Директором
закладу дошкільної освіти
вжиті заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку.
Відповідно
до інструктивно-методичного листа МОН України «Про організацію обліку дітей
дошкільного віку» № 1/9-263 від 07.05.2007 року у 2019-20 н. р. в ЗДО було складено план заходів щодо обліку
дітей дошкільного віку проживаючих на
території Раденської сільської ради. На
основі банку даних дітей неохоплених дошкільною освітою протягом навчального
року адміністрацією та педагогічним колективом ЗДО проводилась активна робота в напрямку
пропаганди дошкільної освіти:
-
активно працював консультативний центр для батьків, діти яких не відвідують
дошкільні заклади;
-
забезпечено проведення пропаганди дошкільної освіти для мешканців села через сторінку «Раденський ЗДО» у соц.мережі;
-
здійснювався педагогічний патронат із метою сприяння взаємодії ЗДО та сім’ї.
З метою пропагування дошкільної освіти та
більш глибокого ознайомлення з роботою дитячого садка, проводиться Тиждень відкритих дверей для батьків наших
вихованців та батьків. Була надана можливість переглянути організацію
життєдіяльності дітей, заняття, вернісажі дитячих та колективних з вихователями
робіт, оглянуто предметно – ігрове середовище групових кімнат.
Створено умови та вжиті заходи щодо
упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.
Планування
роботи в дошкільному закладі здійснюється відповідно до Інструктивно –
методичного листа Міністерства освіти і науки України «Планування роботи в
дошкільних навчальних закладах». Саме річним планом регламентувалася організація
методичної роботи закладу дошкільної
освіти,
заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний
процес, згідно з концептуальними засадами Базового компоненту дошкільної освіти
(нової редакції). Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань
дошкільної освіти в ЗДО
функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для
педагогів та батьків. Протягом року кабінет поповнився наочно-дидактичними посібниками, навчально-методичною літературою.
Педагоги
нашого закладу активно беруть участь у різних авторських тренінгах та семінарах
для вдосконалення педагогічної майстерності на районому рівні. На
базі Раденського ЗДО
у січні 2020 р
було проведено районний майстер-клас
для
директорів та методистів дитячих садків з теми: «Використання LEGO-технологій в
освітньо-виховному процесі». Вихователі Раденського ЗДО беруть участь в онлайн-семінарах.
Вихователі користуються
сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят
та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними
педагогічними виданнями: «Методична
скарбничка вихователя», «Дошкільне виховання», «Бібліотечка вихователя». . Педагогам дошкільного закладу надана
можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності:
самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди,
використання кращого досвіду вихователів інших ЗДО, проходження курсів
підвищення кваліфікації при базі Комунального вищого навчального закладу «
Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради . Впровадження
в практику роботи інноваційного підходу на основі сучасних вимог за методикою
М.Єфименка (казко-терапія) сприяє досягненню високого рівня рухової активності
дітей на заняттях з фізкультури та правильного розподілу психофізичного
навантаження під час проведення рухливих і спортивних ігор в повсякденному
житті. Вихователь-методист Іванча І. Ю. успішно пройшла курси підвищення
кваліфікації у 2020 році на базі Комунального вищого навчального
закладу « Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.
Вихователь Тесля Н. Г. досвід своєї роботи висвітила у
методичному посібнику «Розвиток творчих особливостей дитини раннього віку
засобами нетрадиційних технологій малювання», нагороджена грамотою відділу
освіти за сумлінну працю.
Вихователь Голошивець Т.
Д. вивчає та впроваджує в свою роботу
сучасну інноваційну технологію – конструктор LEGO.
Результатом цієї праці є написання методичного посібника «Інтеграція LEGO-технологій в
освітній процес закладу дошкільної освіти», нагороджена грамотою відділу освіти
за сумлінну працю.
Профілактика дитячого травматизму
З метою забезпечення реалізації
державної політики в галузі охорони дитинства, запобігання випадкам дитячого
травматизму і загибелі дітей, дотримання порядку повідомлення та обліку
нещасних випадків проведено аналіз стану профілактичної роботи з питань безпеки
життєдіяльності та охорони життя і здоров’я дітей у закладі дошкільної освіти,
який показав, що колективом закладу проводиться достатня робота з цього
питання.
У відповідності до
нормативно-правових документів ведеться
документація, навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими
документами. Своєчасно було видано накази про організацію роботи з запобігання
дитячого травматизму в дошкільному закладі в осінній, зимовий, весняний та
літній періоди, про підсумки роботи закладу щодо запобігання дитячого
травматизму.
Згідно з графіками проводились
інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці,
пожежної безпеки. Упродовж року видавалися пам’ятки для батьків щодо правил
поведінки під час Новорічних, Різдвяних свят та відпусток батьків в літній
період.
Питання безпеки
життєдіяльності дітей та запобігання усіх видів дитячого травматизму розглядалися
на виробничих нарадах, а саме - питання важливості виконання заходів техніки
безпеки на робочих місцях, в групах і на ділянках ЗДО для забезпечення
життєдіяльності вихованців під час освітньо-виховного процесу, аналізувалася
робота колективу з даних питань. На виробничих нарадах були висвітлені питання
щодо санітарних правил улаштування та утримання дошкільного закладу,
пожежно-технічних умов влаштування ЗДО.
Постійно здійснюється контроль за
необхідними і безпечними умовами праці за участю директора ЗДО, комісії з
охорони праці. На виробничих нарадах розглядалися результати перевірок
виконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної
безпеки, питання про готовність ЗДО до нового навчального року, аналіз
виконання норм харчування та стану захворюваності у групах, стан підготовки та
організації роботи під час оздоровчого періоду тощо.
Для
поліпшення обізнаності батьків на групових зборах розглядалися питання
запобігання дитячого травматизму та кишкових захворювань; були проведені консультації
для батьків. У батьківських куточках щомісячно оновлювалась інформація щодо
попередження різних видів травмування дітей, рекомендації для батьків щодо
виховання у дітей відповідальності за свою безпеку.
У всіх групах вихователями обладнано куточки «Школа безпеки» з достатньою
кількістю матеріалу з безпеки дорожнього руху, пожежної безпеки, особистої
безпеки.
Увесь освітньо-виховний процес
здійснювався відповідно до Інструкції з організації охорони життя і здоров’я
дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України № 985
від 28.10.08. З метою безпеки
життєдіяльності дітей передшкільного віку та вироблення у них стереотипів
безпечної поведінки в групах один день на тиждень проводилася різноманітна
робота з цього питання. Діти отримали знання про норми поведінки у надзвичайних
ситуаціях екологічного, техногенного, природного характеру. Вихователі
приділяли багато уваги вивченню правил електробезпеки, поведінки з незнайомими
людьми, ознайомленню з небезпечними ситуаціями природного характеру (землетрус,
ожеледь, повінь, тощо). Крім того у світлі Базового компоненту дошкільної
освіти та програми «Дитина» вихователі навчали дітей засобам збереження свого
здоров’я і здоров’я оточуючих.
.З 21.10.2019 р. по 25.10.2019 р.
в закладі було проведено «Тиждень безпеки», а з 18.11.2019 р. по 22.11.2019 р.
– «Тиждень ЦО» - як заходи практичного закріплення в пам’яті дітей змісту
сказаного і показаного протягом року з тематики охорони здоров’я і життя дітей,
вміння поводити себе в надзвичайних ситуаціях. Було проведено: тематичні заняття з дітьми «Збережемо природу довкілля»,
бесіди з батьками «Правила поведінки в природі та на відпочинку», «Правила
поводження на водоймах».
За результатами перевірки зроблено висновок, що робота
з даного питання проводиться на достатньому рівні.
Відповідальна за цивільний захист
у ЗДО, Іванча І. Ю., пройшла у березні 2020 р. навчання з цивільного захисту
населення.
Нещасних випадків з дітьми під час освітньо-виховного
процесу не зареєстровано.
Захворюваність та фізкультурно-оздоровча робота.
У 2019-2020 н. р. в ЗДО виховувалось 148 дітей. У
кожній віковій групі ведеться журнал щоденного відвідування дітей за
встановленою формою. Питання відвідування вихованцями груп знаходиться під
постійним контролем адміністрації. Результативність відвідуваності
розглядається на оперативних та виробничих нарадах. Насторожує факт
невідвідувань дитячого садка без поважної причини. Над питанням підвищення %
відвідування дітьми закладу колектив
працював протягом року, однак ця проблема залишається ще не вирішеною. Тож ми надалі
будемо працювати над цим, і дуже сподіваємось на підтримку з боку батьків.
Педагоги звертаються з проханням до батьків – переглянути своє ставлення до систематичного
відвідування дитиною закладу. Малюк, під час тривалої відсутності у садочку,
психологічно дезорганізується, наступає вторинна адаптація (звикання до садка),
яка проходить іноді складніше і з хворобливими наслідками, особливо це
стосується дітей раннього віку.
У кожній віковій групі, за
результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями,
наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування
меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої
роботи. Щодня вихованці всіх груп оглядаються сестрою медичною Горшковою Л. П..
Пріоритетними у 2019-2020 навчальному році були і залишаються
здоров’язбережувальні та здоров’яформуючі аспекти, які реалізуються комплексно
через створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого
життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування,
оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування у дітей
ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу
життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогами та
вихованцями. Сестрою медичною проводиться санітарно-просвітницька робота серед
колективу та батьків вихованців з питань здорового способу життя,
фізкультурно-оздоровчої роботи, загартування, раціонального харчування,
попередження різноманітних інфекційних захворювань.
Велика увага протягом навчального
року приділялась фізичному розвитку дітей. З метою збереження та зміцнення
здоров’я дітей у ЗДО проводились усі необхідні профілактичні заходи:
- система загартування: повітряні ванни, часниково -
та цибулетерапія,
ходіння по
ребристій дошці, соляній доріжці, морським камінцям та ґудзиках;
- контролювалось виконання санітарно-гігієнічних
норм працівниками закладу
на всіх
ділянках;
- вихователями здійснювався щоденний огляд дітей
під час прийому в заклад;
- проводилась інформаційна робота для батьків через
інформаційні куточки,
куточок
здоров’я та консультативний пункт;
- розглядалися питання зміцнення здоров’я дітей на
педрадах, виробничих нарадах.
На заняттях інструктора з
фізичної культури Курені Л. М. та під час прогулянок постійно підтримується
рухова активність дітей. Наявність свіжого повітря, фізичних навантажень дають
гарний загартовуючий ефект. Проводяться дні здоров'я, розваги, у навчальні
заняття обов’язково вводяться фізкультхвилинки. Фізкультурні дозвілля
проводились 1 раз на місяць. Тематика їх досить різноманітна: «Осіння
спартакіада», «Разом весело нам грати». Влітку будуть проведені оздоровчі
заходи, які полягатимуть у забезпеченні посиленого харчування, проведенні
занять та розваг на свіжому повітрі.
Харчування.
Організація харчування дітей в закладі, здійснювалася на підставі Законів
України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» (ст.35), «Про охорону дитинства»
(ст.5), Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у
навчальних та оздоровчих закладах», інструкції з організації харчування дітей у
дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і
науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006. за №298/227.
Серед багатьох факторів зовнішнього середовища, який постійно діє на
дитячий організм та впливає на фізичний розвиток дітей – харчуванню належить
ведуча роль.
Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні.
Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною
водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться в
робочому стані.
Виконувалися вимоги щодо
дотримання санітарно-гігієнічного режиму.
Продукти в дошкільний заклад завозилися своєчасно, з сертифікатами якості.
Претензій до постачальників не було.
З боку адміністрації дошкільного закладу здійснювався чіткий контроль за
технологією приготування страв, термінами реалізації продуктів харчування,
дотриманням санітарно-гігієнічних правил, про що свідчать записи в щоденниках
контролю.
У закладі встановлено доцільний
режим харчування:
- наявні меню-вивіски (про денне меню) об’єму страв
для дітей раннього та
передшкільного
віку,
- графіки видачі їжі, добові проби;
- призначені відповідальні особи за організацію
харчування;
- ведеться контроль за дотриманням правил
організації харчування та вихованням культурно-гігієнічних навичок у дітей з
боку медперсоналу та адміністрації.
Відповідно до режиму роботи ЗДО
організоване трьохразове харчування дітей. При розподілі їжі за калорійністю
протягом дня дотримується виконання норм: сніданок – 25%, обід – 35%, полуденок
– 20%. Об'єм їжі відповідає віку дитини.
Відповідно до п.1.12 Інструкції з організації харчування дітей у
дошкільному навчальному закладі розроблено циклічне меню з використанням норм
та продуктів підвищеної харчової і біологічної цінності згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм
харчування у навчальних та оздоровчих закладах» та з урахуванням грошових норм.
У ЗДО меню було погоджено начальником
Олешківського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби
в Херсонській області П. М. Бабійчуком.
Харчування
в ЗДО наближене до раціонального і здійснюється відповідно до примірного
двотижневого меню, яке складено на зимовий, весняний, літній та осінній періоди
року, проводиться аналіз вартості харчування однієї дитини в день та виконання
норм харчування.
Виконання норм харчування за основними продуктами:
Назва продуктів
За 2019 р. ( % )
Хліб
92
Крупи, макарони
100
Цукор
100
Борошно
78
Картопля
95
Олія
100
Сухофрукти
60
Масло вершкове
100
Сметана
100
Сир твердий
109
М’ясо
76
Яйце
51
Риба
63
Овочі
87
Молоко
51
Сир кисломолочний
69
Виконання норм (середнє)
86% (88/84%)
Облік
виконання грошових норм продуктів харчування протягом року вівся по
накопичувальній відомості кожного місяця. Вартість харчування складала 28 грн. на
день (ранній вік), 35 грн. на день (передшкільний вік). Батьками сплачується 60% вартості харчування.
Робота з сім’єю.
Систематично проводились різні
форми роботи з батьками – загальні та групові батьківські збори, консультації,
круглі столи, систематичне оновлення рекомендаційних матеріалів, розміщених в
інформаційних куточках. Роз’яснювальна робота щодо запобігання кишковим
захворюванням, профілактики та боротьби з вірусом грипу, організації харчування
проводилась медичною сестрою. Ці заходи сприяли підвищенню педагогічної
обізнаності батьків. Участь у спільних святах, конкурсах та виставках закладу,
відвідуванні відкритих занять, сприяла зацікавленості батьків до роботи з їх
дітьми у дошкільному закладі. Все це зумовлює створенню довірливих
взаємовідносин між родинами вихованців та педагогами.
Матеріально-технічна
база ЗДО.
Для
створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі
матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується, в 2019-2020 н.р.:
1.
Поточний ремонт:
- приміщення
кухні - 108 тис. грн. (проводиться);
-
облаштування ізолятора – 7000 грн.;
- ремонт
електромережі кухні – 48 100 грн. (проводиться), за кошти місцевого
бюджету.
2. Придбано:
- Миючі засоби – 2782 грн;
- Хоз. товари – 8985 грн;
- Канц. Товари – 1332 грн.;
- Мотокоса – 2150 грн.;
- Дез. засоби та товари (COVID 19) – 22 000 грн..
3. Планування:
- придбання м'якого інвентарю за
кошти сільської ради на суму 32 000 грн.
- капітальних ремонтів у 2021 році не планується.
Батьки приймали активну участь у зміцнені
матеріально-технічної бази своєї групи, доцільність та раціональність
використання коштів контролювалося батьківським комітетом кожної групи
Допомоги
закріплених за установою шефів( Радсервіс)
не було.
Колектив закладу
дошкільної освіти в 2019-2020 навчальному році був згуртований,
працьовитий, спроможний виконати
будь-які поставлені перед ним завдання річного плану.
Кошторис Раденського ЗДО №10 ОМРна 2021 рік
СТАТУТ РАДЕНСЬКОГО ЗДО №10 ОМР
Звіт
директора закладу дошкільної освіти ясла-садка
Раденської сільської ради
Білецької Лариси
Дмитрівни
перед колективом та громадськістю за 2019-2020 н. р.
Даний звіт розроблено на
підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. №55 “Про
запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, та
професійно-технічних навчальних закладів», відповідно Положення про дошкільний
навчальний заклад та Примірного положення про порядок звітування керівників
дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про
свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, проведено
звітування директора Раденським ЗДО Білецької Лариси Дмитрівни на загальних зборах колективу та
громадськості.
Загальні відомості про ЗДО.
Заклад дошкільної освіти
ясла-садок Раденської сільської ради
функціонує з 1980 року для дітей віком від 2-х до 6-ти (7-ми) років,
комунальної власності загального розвитку.
Юридична
адреса: 17513, с. Раденськ, вул. Гагаріна 2Б, Херсонської обл., Олешківського р-ну.
Засновником
та власником закладу є Раденська сільська рада, яка здійснює фінансування та
матеріально-технічне забезпечення освітньо-виховного процесу в ЗДО. Раденська с/р є власником будівлі ЗДО, надає необхідне обладнання і матеріали
для обслуговування дітей, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх
господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
Головною метою педагогічного колективу дошкільного закладу є забезпечення
реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб
громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх
фізичного, розумового і духовного розвитку.
Діяльність
закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження
та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості
, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та
готовності продовжувати освіту ; виховання потреби в самореалізації та
самоствердженні.
Безпосереднє
керівництво дошкільним закладом здійснюється, директором, згідно з Статутом.
Заклад дошкільної освіти розрахований на 92 місця (30 місць
для дітей раннього віку та 62 місця для дітей передшкільного віку), в 2019 – 2020 н. р. виховувалося 37 дітей раннього віку та 112 передшкільного віку. Всього 148 дитина. Зараховування дітей до ЗДО здійснюється на підставі заяви батьків,
медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження
дитини.
Заклад дошкільної освіти ясла-садок Раденської сільської
ради працює з 07.00 – до 17.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5
годинним перебуванням дітей.
Кадрове забезпечення. В
закладі працює 41 працівник, з них педагогічних – 16, із них -
директор, вихователь-методист, музичний керівник, інструктор з
фізкультури, 12 вихователів та 25 технічний персонал.
Якісний склад педагогічних працівників.
Вихователі:
Звання «Вихователь-методист» -
Голошивець Т. Д., Тесля Н. Г.;
І категорія – Ніколаєнко С. С.,
Пархоменко Н. М.;
Спеціаліст – 8 вихователів.
Освітньо-виховна робота
Діяльність закладу дошкільної освіти ясел - садка Раденської
сільської ради (далі – ЗДО) ґрунтується
на нормативно-правовій основі, упродовж 2019-2020 навчального року була
спрямована на реалізацію державної освітньої політики, визначеної Конституцією України,
Національною доктриною розвитку освіти, Законом України «Про дошкільну освіту», Конвенцією прав дитини (схваленою
генеральною асамблеєю ООН 1989р.), Законом України «Про мови», Положенням про дошкільний навчальний
заклад, Базовим компонентом дошкільної освіти, комплексною освітньою програмою «Дитина» (нова редакція),
а також, відповідно власного Статуту, Програми розвитку та річного плану роботи
дошкільного закладу.
Головною метою дошкільного закладу є
забезпечення дошкільної освіти дітей, створення умов для їх психофізичного,
розумового, естетичного розвитку. Розподіл навчального навантаження побудований
з урахуванням максимально допустимого навантаження на дітей упродовж тижня. При
цьому, освітній процес базується на поєднанні різних видів занять:
індивідуальних та групових при умові, що тривалість занять не повинна
перевищувати 15-20 хвилин (відповідно віку дітей), групових -15-30 хвилин, що дає
можливість додержуватися регламенту навчального часу в день на одну дитину.
Директором
закладу дошкільної освіти
вжиті заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку.
Відповідно
до інструктивно-методичного листа МОН України «Про організацію обліку дітей
дошкільного віку» № 1/9-263 від 07.05.2007 року у 2019-20 н. р. в ЗДО було складено план заходів щодо обліку
дітей дошкільного віку проживаючих на
території Раденської сільської ради. На
основі банку даних дітей неохоплених дошкільною освітою протягом навчального
року адміністрацією та педагогічним колективом ЗДО проводилась активна робота в напрямку
пропаганди дошкільної освіти:
-
активно працював консультативний центр для батьків, діти яких не відвідують
дошкільні заклади;
-
забезпечено проведення пропаганди дошкільної освіти для мешканців села через сторінку «Раденський ЗДО» у соц.мережі;
-
здійснювався педагогічний патронат із метою сприяння взаємодії ЗДО та сім’ї.
З метою пропагування дошкільної освіти та
більш глибокого ознайомлення з роботою дитячого садка, проводиться Тиждень відкритих дверей для батьків наших
вихованців та батьків. Була надана можливість переглянути організацію
життєдіяльності дітей, заняття, вернісажі дитячих та колективних з вихователями
робіт, оглянуто предметно – ігрове середовище групових кімнат.
Створено умови та вжиті заходи щодо
упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.
Планування
роботи в дошкільному закладі здійснюється відповідно до Інструктивно –
методичного листа Міністерства освіти і науки України «Планування роботи в
дошкільних навчальних закладах». Саме річним планом регламентувалася організація
методичної роботи закладу дошкільної
освіти,
заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний
процес, згідно з концептуальними засадами Базового компоненту дошкільної освіти
(нової редакції). Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань
дошкільної освіти в ЗДО
функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для
педагогів та батьків. Протягом року кабінет поповнився наочно-дидактичними посібниками, навчально-методичною літературою.
Педагоги
нашого закладу активно беруть участь у різних авторських тренінгах та семінарах
для вдосконалення педагогічної майстерності на районому рівні. На
базі Раденського ЗДО
у січні 2020 р
було проведено районний майстер-клас
для
директорів та методистів дитячих садків з теми: «Використання LEGO-технологій в
освітньо-виховному процесі». Вихователі Раденського ЗДО беруть участь в онлайн-семінарах.
Вихователі користуються
сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят
та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними
педагогічними виданнями: «Методична
скарбничка вихователя», «Дошкільне виховання», «Бібліотечка вихователя». . Педагогам дошкільного закладу надана
можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності:
самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди,
використання кращого досвіду вихователів інших ЗДО, проходження курсів
підвищення кваліфікації при базі Комунального вищого навчального закладу «
Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради . Впровадження
в практику роботи інноваційного підходу на основі сучасних вимог за методикою
М.Єфименка (казко-терапія) сприяє досягненню високого рівня рухової активності
дітей на заняттях з фізкультури та правильного розподілу психофізичного
навантаження під час проведення рухливих і спортивних ігор в повсякденному
житті. Вихователь-методист Іванча І. Ю. успішно пройшла курси підвищення
кваліфікації у 2020 році на базі Комунального вищого навчального
закладу « Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.
Вихователь Тесля Н. Г. досвід своєї роботи висвітила у
методичному посібнику «Розвиток творчих особливостей дитини раннього віку
засобами нетрадиційних технологій малювання», нагороджена грамотою відділу
освіти за сумлінну працю.
Вихователь Голошивець Т.
Д. вивчає та впроваджує в свою роботу
сучасну інноваційну технологію – конструктор LEGO.
Результатом цієї праці є написання методичного посібника «Інтеграція LEGO-технологій в
освітній процес закладу дошкільної освіти», нагороджена грамотою відділу освіти
за сумлінну працю.
Профілактика дитячого травматизму
З метою забезпечення реалізації
державної політики в галузі охорони дитинства, запобігання випадкам дитячого
травматизму і загибелі дітей, дотримання порядку повідомлення та обліку
нещасних випадків проведено аналіз стану профілактичної роботи з питань безпеки
життєдіяльності та охорони життя і здоров’я дітей у закладі дошкільної освіти,
який показав, що колективом закладу проводиться достатня робота з цього
питання.
У відповідності до
нормативно-правових документів ведеться
документація, навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими
документами. Своєчасно було видано накази про організацію роботи з запобігання
дитячого травматизму в дошкільному закладі в осінній, зимовий, весняний та
літній періоди, про підсумки роботи закладу щодо запобігання дитячого
травматизму.
Згідно з графіками проводились
інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці,
пожежної безпеки. Упродовж року видавалися пам’ятки для батьків щодо правил
поведінки під час Новорічних, Різдвяних свят та відпусток батьків в літній
період.
Питання безпеки
життєдіяльності дітей та запобігання усіх видів дитячого травматизму розглядалися
на виробничих нарадах, а саме - питання важливості виконання заходів техніки
безпеки на робочих місцях, в групах і на ділянках ЗДО для забезпечення
життєдіяльності вихованців під час освітньо-виховного процесу, аналізувалася
робота колективу з даних питань. На виробничих нарадах були висвітлені питання
щодо санітарних правил улаштування та утримання дошкільного закладу,
пожежно-технічних умов влаштування ЗДО.
Постійно здійснюється контроль за
необхідними і безпечними умовами праці за участю директора ЗДО, комісії з
охорони праці. На виробничих нарадах розглядалися результати перевірок
виконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної
безпеки, питання про готовність ЗДО до нового навчального року, аналіз
виконання норм харчування та стану захворюваності у групах, стан підготовки та
організації роботи під час оздоровчого періоду тощо.
Для
поліпшення обізнаності батьків на групових зборах розглядалися питання
запобігання дитячого травматизму та кишкових захворювань; були проведені консультації
для батьків. У батьківських куточках щомісячно оновлювалась інформація щодо
попередження різних видів травмування дітей, рекомендації для батьків щодо
виховання у дітей відповідальності за свою безпеку.
У всіх групах вихователями обладнано куточки «Школа безпеки» з достатньою
кількістю матеріалу з безпеки дорожнього руху, пожежної безпеки, особистої
безпеки.
Увесь освітньо-виховний процес
здійснювався відповідно до Інструкції з організації охорони життя і здоров’я
дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України № 985
від 28.10.08. З метою безпеки
життєдіяльності дітей передшкільного віку та вироблення у них стереотипів
безпечної поведінки в групах один день на тиждень проводилася різноманітна
робота з цього питання. Діти отримали знання про норми поведінки у надзвичайних
ситуаціях екологічного, техногенного, природного характеру. Вихователі
приділяли багато уваги вивченню правил електробезпеки, поведінки з незнайомими
людьми, ознайомленню з небезпечними ситуаціями природного характеру (землетрус,
ожеледь, повінь, тощо). Крім того у світлі Базового компоненту дошкільної
освіти та програми «Дитина» вихователі навчали дітей засобам збереження свого
здоров’я і здоров’я оточуючих.
.З 21.10.2019 р. по 25.10.2019 р.
в закладі було проведено «Тиждень безпеки», а з 18.11.2019 р. по 22.11.2019 р.
– «Тиждень ЦО» - як заходи практичного закріплення в пам’яті дітей змісту
сказаного і показаного протягом року з тематики охорони здоров’я і життя дітей,
вміння поводити себе в надзвичайних ситуаціях. Було проведено: тематичні заняття з дітьми «Збережемо природу довкілля»,
бесіди з батьками «Правила поведінки в природі та на відпочинку», «Правила
поводження на водоймах».
За результатами перевірки зроблено висновок, що робота
з даного питання проводиться на достатньому рівні.
Відповідальна за цивільний захист
у ЗДО, Іванча І. Ю., пройшла у березні 2020 р. навчання з цивільного захисту
населення.
Нещасних випадків з дітьми під час освітньо-виховного
процесу не зареєстровано.
Захворюваність та фізкультурно-оздоровча робота.
У 2019-2020 н. р. в ЗДО виховувалось 148 дітей. У
кожній віковій групі ведеться журнал щоденного відвідування дітей за
встановленою формою. Питання відвідування вихованцями груп знаходиться під
постійним контролем адміністрації. Результативність відвідуваності
розглядається на оперативних та виробничих нарадах. Насторожує факт
невідвідувань дитячого садка без поважної причини. Над питанням підвищення %
відвідування дітьми закладу колектив
працював протягом року, однак ця проблема залишається ще не вирішеною. Тож ми надалі
будемо працювати над цим, і дуже сподіваємось на підтримку з боку батьків.
Педагоги звертаються з проханням до батьків – переглянути своє ставлення до систематичного
відвідування дитиною закладу. Малюк, під час тривалої відсутності у садочку,
психологічно дезорганізується, наступає вторинна адаптація (звикання до садка),
яка проходить іноді складніше і з хворобливими наслідками, особливо це
стосується дітей раннього віку.
У кожній віковій групі, за
результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями,
наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування
меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої
роботи. Щодня вихованці всіх груп оглядаються сестрою медичною Горшковою Л. П..
Пріоритетними у 2019-2020 навчальному році були і залишаються
здоров’язбережувальні та здоров’яформуючі аспекти, які реалізуються комплексно
через створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого
життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування,
оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування у дітей
ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу
життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогами та
вихованцями. Сестрою медичною проводиться санітарно-просвітницька робота серед
колективу та батьків вихованців з питань здорового способу життя,
фізкультурно-оздоровчої роботи, загартування, раціонального харчування,
попередження різноманітних інфекційних захворювань.
Велика увага протягом навчального
року приділялась фізичному розвитку дітей. З метою збереження та зміцнення
здоров’я дітей у ЗДО проводились усі необхідні профілактичні заходи:
- система загартування: повітряні ванни, часниково -
та цибулетерапія,
ходіння по
ребристій дошці, соляній доріжці, морським камінцям та ґудзиках;
- контролювалось виконання санітарно-гігієнічних
норм працівниками закладу
на всіх
ділянках;
- вихователями здійснювався щоденний огляд дітей
під час прийому в заклад;
- проводилась інформаційна робота для батьків через
інформаційні куточки,
куточок
здоров’я та консультативний пункт;
- розглядалися питання зміцнення здоров’я дітей на
педрадах, виробничих нарадах.
На заняттях інструктора з
фізичної культури Курені Л. М. та під час прогулянок постійно підтримується
рухова активність дітей. Наявність свіжого повітря, фізичних навантажень дають
гарний загартовуючий ефект. Проводяться дні здоров'я, розваги, у навчальні
заняття обов’язково вводяться фізкультхвилинки. Фізкультурні дозвілля
проводились 1 раз на місяць. Тематика їх досить різноманітна: «Осіння
спартакіада», «Разом весело нам грати». Влітку будуть проведені оздоровчі
заходи, які полягатимуть у забезпеченні посиленого харчування, проведенні
занять та розваг на свіжому повітрі.
Харчування.
Організація харчування дітей в закладі, здійснювалася на підставі Законів
України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» (ст.35), «Про охорону дитинства»
(ст.5), Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у
навчальних та оздоровчих закладах», інструкції з організації харчування дітей у
дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і
науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006. за №298/227.
Серед багатьох факторів зовнішнього середовища, який постійно діє на
дитячий організм та впливає на фізичний розвиток дітей – харчуванню належить
ведуча роль.
Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні.
Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною
водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться в
робочому стані.
Виконувалися вимоги щодо
дотримання санітарно-гігієнічного режиму.
Продукти в дошкільний заклад завозилися своєчасно, з сертифікатами якості.
Претензій до постачальників не було.
З боку адміністрації дошкільного закладу здійснювався чіткий контроль за
технологією приготування страв, термінами реалізації продуктів харчування,
дотриманням санітарно-гігієнічних правил, про що свідчать записи в щоденниках
контролю.
У закладі встановлено доцільний
режим харчування:
- наявні меню-вивіски (про денне меню) об’єму страв
для дітей раннього та
передшкільного
віку,
- графіки видачі їжі, добові проби;
- призначені відповідальні особи за організацію
харчування;
- ведеться контроль за дотриманням правил
організації харчування та вихованням культурно-гігієнічних навичок у дітей з
боку медперсоналу та адміністрації.
Відповідно до режиму роботи ЗДО
організоване трьохразове харчування дітей. При розподілі їжі за калорійністю
протягом дня дотримується виконання норм: сніданок – 25%, обід – 35%, полуденок
– 20%. Об'єм їжі відповідає віку дитини.
Відповідно до п.1.12 Інструкції з організації харчування дітей у
дошкільному навчальному закладі розроблено циклічне меню з використанням норм
та продуктів підвищеної харчової і біологічної цінності згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм
харчування у навчальних та оздоровчих закладах» та з урахуванням грошових норм.
У ЗДО меню було погоджено начальником
Олешківського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби
в Херсонській області П. М. Бабійчуком.
Харчування
в ЗДО наближене до раціонального і здійснюється відповідно до примірного
двотижневого меню, яке складено на зимовий, весняний, літній та осінній періоди
року, проводиться аналіз вартості харчування однієї дитини в день та виконання
норм харчування.
Виконання норм харчування за основними продуктами:
Назва продуктів |
За 2019 р. ( % ) |
Хліб |
92 |
Крупи, макарони |
100 |
Цукор |
100 |
Борошно |
78 |
Картопля |
95 |
Олія |
100 |
Сухофрукти |
60 |
Масло вершкове |
100 |
Сметана |
100 |
Сир твердий |
109 |
М’ясо |
76 |
Яйце |
51 |
Риба |
63 |
Овочі |
87 |
Молоко |
51 |
Сир кисломолочний |
69 |
Виконання норм (середнє) |
86% (88/84%) |
Облік
виконання грошових норм продуктів харчування протягом року вівся по
накопичувальній відомості кожного місяця. Вартість харчування складала 28 грн. на
день (ранній вік), 35 грн. на день (передшкільний вік). Батьками сплачується 60% вартості харчування.
Робота з сім’єю.
Систематично проводились різні
форми роботи з батьками – загальні та групові батьківські збори, консультації,
круглі столи, систематичне оновлення рекомендаційних матеріалів, розміщених в
інформаційних куточках. Роз’яснювальна робота щодо запобігання кишковим
захворюванням, профілактики та боротьби з вірусом грипу, організації харчування
проводилась медичною сестрою. Ці заходи сприяли підвищенню педагогічної
обізнаності батьків. Участь у спільних святах, конкурсах та виставках закладу,
відвідуванні відкритих занять, сприяла зацікавленості батьків до роботи з їх
дітьми у дошкільному закладі. Все це зумовлює створенню довірливих
взаємовідносин між родинами вихованців та педагогами.
Матеріально-технічна
база ЗДО.
Для
створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі
матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується, в 2019-2020 н.р.:
1.
Поточний ремонт:
- приміщення
кухні - 108 тис. грн. (проводиться);
-
облаштування ізолятора – 7000 грн.;
- ремонт
електромережі кухні – 48 100 грн. (проводиться), за кошти місцевого
бюджету.
2. Придбано:
- Миючі засоби – 2782 грн;
- Хоз. товари – 8985 грн;
- Канц. Товари – 1332 грн.;
- Мотокоса – 2150 грн.;
- Дез. засоби та товари (COVID 19) – 22 000 грн..
3. Планування:
- придбання м'якого інвентарю за
кошти сільської ради на суму 32 000 грн.
- капітальних ремонтів у 2021 році не планується.
Батьки приймали активну участь у зміцнені
матеріально-технічної бази своєї групи, доцільність та раціональність
використання коштів контролювалося батьківським комітетом кожної групи
Допомоги
закріплених за установою шефів( Радсервіс)
не було.
Колектив закладу
дошкільної освіти в 2019-2020 навчальному році був згуртований,
працьовитий, спроможний виконати
будь-які поставлені перед ним завдання річного плану.
станом на 01.01.2021р.
№ п/п |
Прізвище, ім'я, по-батькові |
Посада |
Освіта |
Рівень та ступінь вищої освіти |
Категорія |
Пед. стаж |
1 |
Білецька Лариса Дмитрівна |
Директор |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст |
34р07м |
2 |
Іванча Інна Юріївна |
Вих..методист |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст ІІ к |
17р08м |
3 |
Ашаніна Олена Володимирівна |
Вихователь |
Вища |
Мол.бакалавр |
Спеціаліст |
16р09м |
4 |
Вакуліна Наталія Вікторівна |
Вихователь |
Отримує освіту |
- |
- |
00р03м |
5 |
Волкернюк Ніна Олексіївна |
Муз.керівник |
Середня |
- |
Спеціаліст |
28р10м |
4 |
Голошивець Тетяна Дмитрівна |
Вихователь |
Вища |
Мол.бакалавр |
Вих.-методист |
33р05м |
5 |
Куреня Людмила Миколаївна |
Інст.з фізкульт |
Вища |
Мол.бакалавр |
Спеціаліст |
27р01м |
6 |
Макаренко Лариса Олександрівна |
Вихователь |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст |
20р01м |
7 |
Медун Валерія Михайлівна |
Вихователь |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст |
05р10м |
8 |
Ніколаєнко Світлана Сергіївна |
Вихователь |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст І к. |
12р04м |
9 |
Орленко Світлана Володимирівна |
Вихователь |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст ІІ к |
11р10м |
10 |
Пархоменко Ніна Миколаївна |
Вихователь |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст І к. |
19р01м |
11 |
Подолянко Світлана Дмитрівна |
Вихователь |
Вища |
Мол.бакалавр |
Спеціаліст |
28р09м |
12 |
Попова Галина Петрівна |
Вихователь |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст ІІ к |
09р09м |
13 |
Попурій Тетяна Миколаївна |
Вихователь |
Вища |
Магістр |
Спеціаліст |
07р04м |
14 |
Тесля Наталія Григорівна |
Вихователь |
Вища |
Мол.бакалавр |
Вих.-методист |
24р07м |
СПИСОК ПРАЦІВНИКІВ
РАДЕНСЬКОГО ЗДО №10 ОМР НА 2021р.
№ з\п |
Прізвище, ім'я,
по-батькові |
Займана посада |
1 |
Білецька
Лариса Дмитрівна |
директор |
2 |
Горшкова
Лариса Петрівна |
сестра медична |
3 |
Черніченко
Тетяна Іванівна |
завгосп |
4 |
Іванча Інна Юріївна |
вихователь-методист |
5 |
Бронецька Альона
Володимирівна |
Вихователь (відп. до3-х р.) |
6 |
Волкернюк Ніна Олексіївна |
муз. керівник |
7 |
Калініченко Любов Іванівна |
діловод |
8 |
Куреня Людмила Миколаївна |
інструктор з фізкультури |
|
|
|
9 |
Ашаніна
Олена Володимирівна |
вихователь |
10 |
Вакуліна Наталія Вікторівна |
вихователь |
11 |
Голошивець
Тетяна Дмитрівна |
вихователь |
12 |
Макаренко
Лариса Олександрівна |
вихователь |
13 |
Медун Валерія Михайлівна |
вихователь |
14 |
Ніколаєнко
Світлана Сергіївна |
вихователь |
15 |
Орленко
Світлана Володимирівна |
вихователь |
16 |
Пархоменко Ніна Миколаївна |
вихователь |
17 |
Подолянко
Світлана Дмитрівна |
вихователь |
18 |
Попова
Галина Петрівна |
вихователь |
19 |
Попурій Тетяна Миколаївна |
вихователь |
20 |
Тесля
Наталія Григорівна |
вихователь |
|
|
|
21 |
Ангелова Алла Анатоліївна |
прибиральник служ. прим. |
22 |
Гнідан Світлана Іванівна |
помічник вихователя |
23 |
Дацюк
Лідія Сергіївна |
машиніст з прання білизни |
24 |
Ільченко Надія Миколаївна |
помічник вихователя |
25 |
Коноваленко Наталія Миколаївна |
двірник (відп. до 3-х р.) |
26 |
Кучер
Олена Валентинівна |
помічник вихователя |
27 |
Майсакова Катерина Миколаївна |
помічник вихователя |
28 |
Пономаренко
Євгенія Володимирівна |
помічник вихователя |
29 |
Присяжна Наталія Леонідівна |
помічник вихователя |
30 |
Романовська Раїса Макарівна |
помічник вихователя |
31 |
Сиваченко Наталія Миколаївна |
кухар |
32 |
Смєлік Наталія Леонідівна |
кухар |
33 |
Хільченко Олена Анатоліївна |
підсобний робітник кухні |
34 |
Шара Світлана Леонідівна |
двірник |
|
|
|
35 |
Варварин
Сергій Володимирович |
сторож |
36 |
Порубльов
Геннадій Іванович |
сторож |
|
|
|
37 |
Єрохін Дмитро Валентинович |
кочегар |
38 |
Заїка Сергій Миколайович |
кочегар |
39 |
Куксов Сергій Вікторович |
кочегар |
40 |
Сташевський Леонід Андрійович |
кочегар |
Результати атестації
творчі групи
ПЕРСПЕКТИВНИЙ
ПЛАН РОБОТИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ №1
Тема: «Впровадження в практику роботи
блоково-тематичного планування освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку
за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в
дошкільників «STREAM-освіта»».
Мета:
сприяння оновленню освітнього процесу через використання інноваційних підходів
до розкриття творчих здібностей дитини через впровадження в практику роботи
альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників
«STREAM-освіта», або «Стежинка у Всесвіт»
Керівник: вихователь-методист Голошивець Т. Д.
Склад творчої групи: вихователі: Ашаніна О. В.,
Ніколаєнко С. С., Медун В. М,
МакаренкоЛ.О..
Місяць |
Тема |
Відповідальні |
Примітки |
Жовтень |
Ознайомлення
з метою організації та напрямками роботи творчої групи. Обговорення
плану роботи творчої групи на 2020 – 2021 н.р.. Поновити картотеку методичних матеріалів та
тематичних статей «STREAM – освіта як
новий інтегрований підхід до навчання та виховання дітей дошкільного віку» |
Члени творчої групи |
|
Листопад |
Методично-педагогічний портфель напрацювань «Теоретичний аспект
STREAM освіти»: -
Освітній напрям
«Природничі науки», або Подорож
Всесвітом; -
Освітній
напрям «Технології», або Таємничі перетворення; -
Освітній
напрям «Читання і письмо», або Мандрівка до Країни Слів. |
Члени творчої групи |
|
Грудень |
Методично-педагогічний портфель
напрацювань «Теоретичний аспект STREAM освіти»: -
Освітній
напрям «Інжиніринг», або Маленькі винахідники; -
Освітній
напрям «Мистецтво», або Таємниці Дивосвіту; -
Освітній
напрям «Математика. Логіка»,
або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур. |
Члени творчої групи |
|
Січень |
«Stream-освіта це цікаво» /тренінгові заняття з вихователями та батьками/ |
Вихователі всіх груп |
|
Лютий |
«Рукотворне диво» /міні-проект/ |
Муз керівник, Вихователі всіх груп |
|
Березень |
«Таємниці дивосвіту» /тематичне заняття-розвага/ |
Муз керівник, Вихователі всіх груп |
|
Квітень |
Робота з батьками: організація виставки «Ми маленькі
інженери».
Презентація: «Stream-освіта: досягнення та перспективи».
|
Муз керівник, Вихователі всіх груп Голошивець Т. Д. |
|
Травень |
Обмін напрацюваннями та
знахідками, складання матеріалу в банк медіа – ресурсів Складання матеріалів в банк медіа –
ресурсів Підведення підсумків роботи творчої групи
за рік. Звіт членів творчої групи Написання звіту про роботу творчої групи. |
Члени творчої групи |
|
ПЕРСПЕКТИВНИЙ
ПЛАН РОБОТИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ №2
Тема: «Розвиток
природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку під час впровадження елементів програми “Дошкільнятам –
освіта для сталого розвитку”
в
освітній процес Раденського ЗДО».
Мета: сприяння оновленню
освітнього процесу через використання інноваційних підходів до розвитку
природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку через
впровадження в практику роботи елементів програми “Дошкільнятам – освіта для
сталого розвитку” . Керівник: вихователь-методист Тесля Н.
Г..
Склад творчої групи: вихователі: Орленко С. В., Попова Г. П., Вакуліна Н. В.
Місяць |
Тема |
Відповідальні |
Примітки |
Жовтень |
Презентація освітньої програми
«Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку». Ознайомлення з
метою організації та напрямками роботи творчої групи. Обговорення плану роботи творчої групи на
2020 – 2021 н.р.. Консультація
«Тематичний день як форма реалізації освіти для сталого розвитку». |
Члени творчої групи група |
|
Листопад |
Консультація «Форми роботи з дітьми,
спрямовані на повторення дій та формування звичок». Робота з
батьками: організація - Акції по збору макулатури «Подаруй дереву друге
життя», Акція «Батарейка». Семінар-практикум: «Курс «Дошкільнятам
- освіта для сталого розвитку». Відмінності
методик викладання відповідно до вікової групи» |
Тесля Н. Г.
Члени творчої групи |
|
Грудень |
Опрацювання
методичної літератури, виготовлення дидактичних посібників та
демонстраційного матеріалу до
тематичних днів. Оформлення
картотеки художніх творів за темами програми ОСР. Оформлення
картотеки мультфільмів за темами програми ОСР. Вивчення досвіду роботи за програмою
освіта сталого розвитку закладів освіти України. |
Члени творчої
групи |
|
Січень |
«За життя без сміття» /тренінгові заняття з вихователями та батьками/ |
Вихователі всіх груп |
|
Лютий |
«Світ паперової моди» /міні-проект/ |
Муз керівник, вихователі всіх груп |
|
Березень |
«Що про воду треба знати – щоб її не розтрачати» /тематичне заняття-розвага/ |
Муз керівник, вихователі всіх груп |
|
Квітень |
Робота з
батьками: організація виставки малюнків
Акції До дня Землі «Моя ЕКО -Україна». Презентація: «Освіта для
сталого розвитку: досягнення та перспективи». |
Вихователі всіх груп Тесля Н. Г. |
|
Травень |
Обмін напрацюваннями та знахідками,
складання матеріалу в банк медіа – ресурсів Складання матеріалів в банк медіа –
ресурсів Підведення підсумків роботи творчої групи
за рік. Звіт членів творчої групи Написання звіту про роботу творчої групи. |
Члени творчої групи |
|
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ №3
Тема: «Розвиток мовлення дітей дошкільного віку з
використання сучасних технологій».
Мета: Розширити уявлення
педагогів з проблеми використання в практиці роботи з дошкільниками сучасних
інноваційних технологій з метою формування мовленнєвої компетентності дітей.
Керівник: вихователь Ашаніна О. В.
Склад творчої групи: вихователі: Орленко С. В., Пархоменко Н. М., Подолянко С.
Д., Попурій Т. М.
Місяць |
Тема |
Відповідальні |
Примітки |
Жовтень |
Ознайомлення з
метою організації та напрямками роботи творчої групи. Обговорення плану роботи творчої групи на
2020 – 2021 н.р.. Обговорення пропозицій членів щодо вибору
тематики, змісту роботи протягом року Консультація «Використання усної
народної творчості у формуванні зв'язного мовлення дошкільників». |
Члени творчої групи група |
|
Листопад |
Консультація «Увиразнення мовлення
вихователя – шлях до збагачення мовлення дітей». Ділова гра: «Вплив пальчикових ігор
на мовленнєвий розвиток дошкільників» |
Іванча І. Ю.
Члени творчої групи |
|
Грудень |
Опрацювання
методичної літератури, виготовлення дидактичних посібників та
демонстраційного матеріалу до
тематичних днів. Оформлення
картотеки художніх творів за темами мовленнєва компетентність. Вивчення
досвіду роботи за вихователів закладів освіти України з даної теми. |
Члени творчої
групи |
|
Січень |
«Роль батьків у розвитку мовлення дітей» /консультацій з вихователями та батьками/ |
Вихователі всіх груп |
|
Лютий |
«Подорож у світ мови» /міні-проект/ |
Муз керівник, вихователі всіх груп |
|
Березень |
«Основні вимоги до мовленнєвих занять в системі
сучасної дошкільної освіти» /круглий стіл/ |
Муз керівник, вихователі всіх груп |
|
Квітень |
Майстер-клас: «Розвиток
зв'язного мовлення дошкільників засобами
прийомів мнемотехніки». |
Пархоменко Н.М. |
|
Травень |
Обмін напрацюваннями та знахідками,
складання матеріалу в банк медіа – ресурсів Складання матеріалів в банк медіа –
ресурсів Підведення підсумків роботи творчої групи
за рік. Звіт членів творчої групи Написання звіту про роботу творчої групи. |
Члени творчої групи |
|
За дитиною зберігається місце в закладі державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).
Відрахування дитини з дошкільного закладу здійснюється:
• за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;
• на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному закладі ;
• у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.
Адміністрація Раденського ЗДО №10 письмово повідомляє батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.
Для зарахування дитини до Раденського ЗДО №10 ОМР необхідні наступні документи:
1. Заява батьків або осіб, які їх замінюють що до влаштування дитини до дитячого закладу.
2. Медична довідка дитини з проходженням всіх спеціалістів певної форми (до зарахування в ЗДО).
3. Виписка із медичної карти, карта профілактичних щеплень (форма №63).
4. Ксерокопія свідоцтва про народження дитини.
5. При наявності пільг - документи, що їх підтверджують .
6. Батькам необхідно мати паспорт і свідоцтво про народження дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар