ЦІКАВА ІНФОРМАЦІЯ

Шановні  батьки, колеги та відвідувачі!


  Раді вітати Вас на  офіційному сайті Раденського закладу дошкільної освіти ясел-садка  №10 Олешківської міської ради!

 Сайт створено методистом садочка  для  оперативного і об'єктивного інформування громадськості про діяльність дошкільного навчального закладу  та включення його в єдиний інформаційний простір мережі Інтернет!



      Поради батькам майбутніх першокласників

“Скоро в школу”

Наближається той день, коли ваш малюк вперше увійде в шкільний клас. І зараз ви хвилюєтеся: А чи готовий моя дитина до школи? Як буде вчитися? Як йому допомогти, якщо він зустріне перші шкільні труднощі? Психолого-педагогічний феномен «готовність дитини до школи» складається з різних видів готовності: фізичної, особистісної, мотиваційно вольовий, інтелектуальної, спеціальної.

З 6-7 років з дитиною відбуваються значні зміни – він стрімко зростає, у нього починають випадати зуби, змінюється його поведінка. Діти вже готові розширити своє коло спілкування, у них складається певний рівень домагань і навіть амбіцій. Головне – у них формується внутрішня готовність бути учнем: вони відчувають потребу в підпорядкуванні правилам і хочуть займатися суспільно значущою справою, користь якого визнається всіма дорослими.

Сучасна спеціальна література дає нам безліч порад – як розвивати мовлення дитини, підготувати до навчання грамоті, рахунку, письма, як перевірити чи немає у нього порушень, що заважають навчанню і тд. Доречним буде поговорити не стільки про інтелектуальної, скільки про психологічної готовності до школи, від якої залежить не тільки шкільні успіхи, але і самопочуття дитини. Всі ми хочемо, щоб наші діти росли здоровими і добре вчилися. Але чи завжди ми розуміємо, як багато в чому це залежить саме від душевного настрою дитини.

Рік за роком ми все більше переконуємося в тому, що багато дітей цілком могли б вчитися добре, а деякі-і дуже добре, якби … хотіли. Одні діти прямо говорять про своє небажання вчитися, інші відчувають незрозумілі для дорослих, а тим більше для них самих труднощі. Чи не судити і карати небажання, а зрозуміти його причини і допомогти дитині хотіти вчитися – ось найбільш ефективний шлях, хоча і вимагає від дорослого чимало душевного участі і праці.

Іноді джерелом негативних емоцій стають старші діти, які відчувають труднощі в навчанні. Ось шестирічний хлопчик говорить:
«Скоро я піду в школу, і мене будуть лаяти як Вовку.» Від цих слів до прямого небажання вчитися – рівно півкроку. Чи не так уже рідко і дорослі з найбільш благих намірів залякують дитину: «Ну, що ти крутишся? Ось підеш до школи – там вчителька навчить тебе сидіти смирно!

Не слід, однак, впадати і в іншу крайність, зображуючи школу місцем суцільних радощів та успіхів. Адже ми ще не знаємо, як піде у дитини навчання, як складуться відносини з однолітками і вчителями. Можливо, вони будуть не безхмарними. І тоді дитина, який чекав від школи занадто багато приємного і зайнятість в яких дає легко, ризикує «зламатися» при перших сутичках з труднощами, шкільної реальністю.

Отже, перше і основне: не спотворте віру дитини в себе як в майбутнього школяра ні страхом, ні полегшеними очікуваннями. Нехай він увійде в школу як в нове, цікаве справа-з вірою в свої можливості і готовністю випробувати себе.Шкільна готовність передбачає і готовність до більшої, ніж раніше, самостійності дитини, до співпраці дитини з чужим дорослим і однолітками без безпосередньої підтримки та захисту батьків.

Що ж повинна уміти дитина на 1 вересня?

Він повинен вміти доглядати за собою, самостійно роздягатися і одягатися. Дуже важливо привчати дитину до гігієни: не тільки до обов’язковим ранковим процедурам, а й до того, що стежити за собою потрібно протягом усього дня – поправити зачіску, почистити костюм. Навчіть малюка прибирати своє робоче місце, куточок, дбайливо ставитися до своїх речей. Крім того, дитина повинна добре розуміти, як потрібно і можна вести себе з однолітками і якось з дорослими. Хлопцям треба знати, як звернутися до вчителя, як відповісти на питання, навчіть своїх дітей вітатися і прощатися, говорити “спасибі” і “будь ласка”.

До сих пір школа не вимагає спеціальних знань-умінь читати, писати. Часом ці знання в певному сенсі шкідливі: дитина, яка прийшла в школу занадто «розумним», буде нудьгувати на уроках. Для 1 класу норма рахунок в межах 10, поняття більше-менше, цього цілком достатньо. А ось знання предметно зорове як виглядає ми, тварини, рослини – повинні бути обов’язково. Дуже часто з’ясовується, що першокласник не може розповісти про сім’ю, як слід пояснити не тільки де працюють батьки, а й як їх звуть.

Особливу увагу хочеться звернути на питання здоров’я. треба приділяти першорядну увагу зміцненню здоров’я, фізичному розвитку, загартовуванню, розвивати моторику, координацію, необхідно не просто гуляти у дворі, а грати в рухливі ігри. Перед школою необхідно встановити режим дня-години відпочинку, їжі, занять, прогулянок. Відсутність режиму в першу чергу б’є по здоров’ю, по незміцнілій нервовій системи. Режим допомагає правильно поєднувати працю і відпочинок, звикати до нових умов життя. Лікарі стверджують,
що режим дня-це найкраща міра, яка попереджає збудливість і дратівливість дітей. У першому класі не варто перевантажувати дитину різними гуртками, по крайней мере, перші півроку, а далі діяти по обстановці. Виробляйте посидючість дитини, але не поспішаючи. Пам’ятайте посидючість досягається не примусом, а живою зацікавленістю.

Шкільна готовність- це здатність не тільки до посидючості праці, але і до творчості. Дитячі саморобки цінні не тільки тим, що дитина їх змайстрував, а й тим, що він знаходить для них різне застосування. Корисно звернути увагу і на те, як дитина реагує на похвалу і осуд, перемогу і поразку. При крайніх типах реакцій дитини на успіх і неуспіх треба спробувати їх врівноважити. Шкільна готовність – це сплав знань і навичок, необхідних для успішного навчання, і готовності до співпраці і подолання труднощів, позитивного ставлення до школи та навчання. важливо душею відчути складність переживань дитини при настільки разючому зміні життя, як вступ до школи, і допомогти йому. Це, до всього іншого, не тільки збільшує його готовність до школи, але і збереже йому здоров’я.

“Розвиток дрібної моторики рук
у дітей дошкільного віку”

Батьків завжди хвилює питання, як забезпечити повноцінний розвиток дитини і як правильно підготувати його до школи. Вченими доведено, що розвиток руки та розвиток мови і мислення дитини тісно зв’язані між собою.

Розвиток дрібної моторики це один з найважливіших показників інтелектуальної готовності малюка до шкільного навчання. Зазвичай, якщо у дитини добре розвинута дрібна моторика, вона завжди логічно міркує, в неї добре розвинута пам’ять, увага та зв’язна мова. Вчителі завжди відзначають, що першокласники дуже часто відчувають великі труднощі в опануванні навичок в письмі. Письмо – це складний навик, який включає виконання унікальних, координованих рухів руки. Отже техніка письма потребує сумісної злагодженої роботи м’язів кисті та всієї руки, а також розвиненого зорового сприйняття та довільної уваги.

Для повного оволодіння навичками письма необхідно мати певну функціональну зрілість кори головного мозку, у непідготовлених до письма дітей, при недостатньому розвитку дрібної моторики та зорового сприйняття і уваги, як правило, приводить до стану тривоги дитини у школі та негативного ставлення до навчання. Тому в дошкільному віці дуже важливо розвивати механізми, які потім будуть необхідні для оволодіння письмом, створювати умови для постійного накопичення дитиною практичного та рухового розвитку і навичок ручної вмілості.

В дошкільному віці дуже важлиою рахується саме підготовка до письма, а не саме навчання писати, і це повинно починатися задовго до шкільної парти.Батьки, які в певний час починають приділяти належну увагу певним вправам, різноманітним завданням, іграм, що до розвитку дрібної моторики та координації рухів рук, наразі вирішують відразу два питання: по-перше, вони непрямим чином починають впливати в загальному інтелектуальному розвитку малюка, по-друге, вони його до оволодіння навичок письма, які в майбутньому обов’язково допоможуть уникнути різних проблем шкільного навчання.

Гра “Коники”По дорозі білою, гладкоюСкачуть пальці, як конячки.Цок-цок-цок, цок-цок-цок.Скаче жвавий табунець.(Пальчики “скачуть” по столу в ритмі вірша)

Графічні вправи Завдання “Штрихування” Намалюйте контурну картинку, наприклад, фрукт, або овоч і дайте дитині заштрихувати картинку прямими рівними лініями, не виходячи за її контури.

Завдання “Обведи малюнок” Намалюйте контурну картинку і дайте дитині обвести малюнок точно по лініях, не відриваючи олівець від паперу.

Завдання “З’єднай по точках” Намалюйте контурну картинку пунктирними лініями і дайте дитині з’єднати пунктири (точки) однією суцільною лінією, не відриваючи олівець від паперу.

Завдання “Намалюй фігури” Намалюйте дві геометричні фігури, одну велику, іншу маленьку дайте дитині намалювати всередині великої фігури, що поступово зменшуються фігури, а навколо маленької – поступово збільшуються фігури. Торкатися стінок попередньої фігури можна. Чим більше вийде фігур, тим краще.

Завдання “Намалюй таку ж картинку” Намалюйте будь-яку картинку і дайте дитині повторити ваш малюнок.

Завдання “Дорисуй картинку” Намалюйте ліву половину картинки і дайте дитині домалювати праву половину малюнка.

Завдання “Графічний диктант” Дитині дається наступна інструкція: “Слухай уважно і проводь лінії під диктовку. Одна клітинка вгору, одна клітинка направо, одна клітинка вниз, одна клітинка направо» і т. д. ” Візерунки можуть бути різними.

Чим ще можна позайматися з дитиною, щоб розвинути ручну вмілість? • Розминати пальцями пластилін, глину;нанизувати великі і дрібні гудзики, кульки на нитку; грати з мозаїкою, конструктором, кубиками; грати з піском, водою; різати ножицями (аплікація, симетричне вирізування, вирізання різних фігурок)малювати різноманітними матеріалами (олівцем, ручкою, крейдою, аквареллю, кольоровою крейдою, гуашшю)


 " УВАГА! ДІТИ -НА ДОРОЗІ!"

ЗГІДНО НАКАЗУ ВІДДІЛУ ОСВІТИ №384 ВІД 04.09.2017р. У САДОЧКУ З 11.09 ПО 15.09  БУДЕ ПРОВЕДЕНО ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ.БУДУТЬ ПРОВЕДЕНІ ТЕМАТИЧНІ БЕСІДИ,ЗАНЯТТЯ, РОЗВАГА,СТОСОВНО БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ НА АВТОШЛЯХАХ.

  За час літніх канікул діти відвикли від інтенсивного руху і, звичайно,  підзабули правила безпечної поведінки на дорогах. Тому їм необхідно постійно нагадувати прості і загальновідомі речі з основ безпеки життєдіяльності. За статистикою саме в кінці серпня – в вересні помітне зростання рівня аварійності за участю дітей, тому співробітники Державтоінспекції приділяють дітям особливої уваги, намагаються вберегти їх від трагічних помилок на автошляхах, роз’яснюючи неповнолітнім вимоги правил дорожнього руху та пояснюють, якими можуть бути наслідки від їх невиконання.
   Адміністрація Раденського дошкільного навчального закладу закликає батьків приділити необхідну увагу безпеці дітей на дорозі.
  Пам’ятайте – безпека ваших дітей насамперед залежить від вас. Не полінуйтеся вкотре нагадати дітям основні правила безпечної поведінки на дорозі, звертаючи увагу на особливості дорожнього руху. І, звичайно, дотримуйтесь правил  самі, адже найкраще навчання – це ваш особистий приклад правильної поведінки.

«Увага! Діти на дорозі»           
В  рамках  проведення заходів «Увага! Діти на дорозі» у  Раденському дошкільному навчальному закладі  проводяться профілактичні заходи. Головною метою  яких є  збереження життя і здоров'я дітей на дорогах. Серед вихованців закладу проводяться конкурси малюнків та плакатів «Безпека – це життя!», тематичні заняття, музично-спортивні розваги.
  
ПЛАН ЗАХОДІВ
З ПІДГОТОВКИ та ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ З БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
«УВАГА! ДІТИ НА ДОРОЗІ!!!»  
з 11.09. по 15.09.2017р. В РАДЕНСЬКОМУ ДНЗ
Мета: активізація роботи з попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму,оволодіння дошкільниками навичками безпечної поведінки на вулицях та дорогах.
№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальний
1.
Розгляд на педагогічній годині питання, про завдання педагогічного колективу, щодо підготовки тижня безпеки дорожнього руху.
 5 вересня
Вихователь-методист
2.
Видати наказ про проведення Тижня безпеки дорожнього руху
Вересень
Завідувач ДНЗ
3.
Підготувати план заходів, які мають бути проведені під час Тижня безпеки дорожнього руху.
Вересень
Вихователь-методист
4.
Інструктаж з працівниками дошкільного закладу з попередження дорожньо-транспортного травматизму.
Вересень
Вихователь-методист
5.
Підготувати матеріали та оформити куточок «Увага! Діти – на дорозі»
До 08.09.2017
Вих-методист, вихователі
6.
Організація та здійснення контролю за якістю складання планів навчально-виховної роботи з дітьми з визначенням необхідних умов та засобів, що використовуються, форм і методів проведення ТБДР.
Протягом проведення тижня
Завідувач ДНЗ, вихователь-методист
7.
Розробка матеріалів для проведення дидактичних, сюжетно-рольових ігор, музичних розваг, конспектів занять і бесід.
Протягом проведення тижня
Вихователь-методист, вихователі
8.
Організувати та провести масово-пізнавальні заходи з вивчення Правил дорожнього руху для дітей середнього та старшого дошкільного віку (конкурси, розваги)
Вересень, 2017
Вихователь-методист
9.
Оформити тематичний стенд в методичному кабінеті «Дитина і вулиця»
Вересень, 2017
Вихователь-методист
10.
Консультація для вихователів 
«Навчання правилам дорожнього руху дошкільнят»
Вересень, 2017
Вихователь-методист, вихователі
11.
Інформаційний вісник "Надзвичайні ситуації на дорогах".
Вересень, 2017
Вих-методист, вихователі
12.
Організувати зустріч
з працівником патрульної поліції 
під час проведення розваги
Вересень, 2017
Вихователь-методист, вихователі
13.
Оформити в групах виставки
 «Правила маленького пішохода»
Вересень, 2017
Вихователі
14.
Провести тематичні бесіди та консультації для батьків дітей дошкільного віку з питань безпечної поведінки дітей на дорогах;
 про стан дитячого дорожньо-транспортного травматизму;
особливості перевезення неповнолітніх автотранспортом,велосипедами, скутерами.

Вересень, 2017
Вихователі
15.
Консультація для батьків на тему «Дисципліна дорослих на вулиці –запорука безпеки дітей»
Вересень, 2017
Вихователі




Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку





 Швидке збільшення інтенсивності руху висуває серйозне завдання - забезпечення безпеки руху пішоходів. У попередженні дорожньо-транспортного травматизму роль відіграє робота дорослих з роз'яснення дошкільникам дорожнього руху і прищеплення навичок дисциплінованості на і дорогах. Щоб не допустити лиха на дорозі, вам необхідно:
- не подавати дітям негативного прикладу, порушуючи правил дорожнього руху;
- в місті, вчити переходити вулицю на зелене світло світлофора, користуватись підземним переходом;
- на власному прикладі вчити користуватись нерегульованим пішохідним переходом;
- при перетині вулиці нерегульованим пішохідним переходом радити дітям йти в загальній масі пішоходів, бо дитина сама ще не завжди здатна оцінити дорожню ситуацію;
- не дозволяти дітям з'являтися зненацька перед транспортними засобами;
- вчити дітей правильно обходити транспорт на зупинках (трамвай - спереду, тролейбус, автомобіль та автобус - позаду);
- не дозволяти дітям самостійно користуватися громадським транспортом;
- не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;
- не дозволяти дітям грати з м'ячем, кататися не велосипеді, ковзанах, роликах, лижах, санчатах на проїжджій частині дороги та поблизу від неї.

Сподіваємося, що ви прислухаєтесь до наших порад!










Вітаємо всіх колег, дітей,

батьків зі святом

 Знань!!!



         Бажаємо успіхів у справі освіти дошкільнят, міцного 

здоров’я, порозуміння, творчої наснаги. 

Особливо Вітаємо наших випускників, які 1 вересня

вперше підуть до школи 


        Ми на Вас чекали – ми Вам раді!

           Вітаємо усіх, хто відвідує наш дошкільний навчальний заклад. І всіх, хто ходив до нього у минулому році! і новеньких діток  та батьків!

         Швидко промайнули літні канікули, всі відпочили, зміцніли, засмагли , подорослішали – і готові з новими силами працювати. Батьки на своїх робочих місцях, а діточки будуть чекати на них у дитячому садку. Але малята не будуть сидіти склавши руки. Вони теж будуть працювати. Найголовніше – вони будуть розвиватись  у садочку та  грати у різні ігри . Саме гра – це основна праця малюка. А ми, педагоги постараємося щоб у грі наші діти краще навчалися розмовляти, ліпити, малювати, вирізати,співати і танцювати, опанували початкову математику і грамоту.


     І саме головне відчули себе самостійною особистістю серед одноліток, рідних, дорослих.

      Сподіваємося на плідну співпрацю нашого педагогічного колективу з Вами, шановні батьки! Тому що ми з Вами «йдемо в один бік», вирішуємо одні завдання – ростимо наших дітей!


    Бажаємо успіхів!


З повагою вихователь-методист







Немає коментарів:

Дописати коментар

НОВИНИ САДОЧКА

Вас вітає Раденський ЗДО №10 ОМР :)